مقالات

تجهیزات مدرن سالن زیبایی را بشناسید

تجهیزات مدرن سالن زیبایی را بشناسید - کرج دکور

تجهیزات مدرن سالن زیبایی را بشناسید مقاله ای است که در آن برخی تجهیزات سالن زیبایی که مدرن هستند معرفی می شوند. این تجهیزات آرایشگاه بدلیل کاربرد و زیبایی که دارند برای سالن های زیبایی بروز و مدرن پیشنهاد می شوند. داشتن یک دکوراسیون داخلی حرفه ای و جذاب از جمله ویژگی های سالن های زیبایی معروف و مهم هستند.

سالن های زیبایی و یا آرایشگاه های زنانه بدلیل این که با خانم ها سر و کار دارند زیبایی و جذابیت برایشان اهمیت زیادی دارد. به همین جهت است که مدیران سالن های زیبایی باید بدنبال تجهیزاتی باشند که علاوه بر کاربرد و اهمیت آن، زیبایی و جذابیت زیادی هم داشته باشد. با کرج دکور تولید کننده تجهیزات آرایشگاه با مقاله تجهیزات مدرن سالن زیبایی را بشناسید همراه باشید.

تجهیزات مدرن سالن زیبایی

آرایش و زیبایی در دنیای امروز دیگر جزء یک سبک زندگی مدرن نمی باشد و سالن های زیبایی با به کارگیری تجهیزات مدرن به تحولات چشمگیری دست یافته اند. در این مقاله، با معرفی و بررسی تجهیزات مدرن سالن های زیبایی، به جاهایی که این تجهیزات باعث ارتقاء تجربه مشتریان و بهبود خدمات می شوند، می پردازیم.

فارغ از این موارد سالن های زیبایی همیشه با یکدیگر در رقابت های سخت و نفس گیری بوده اند. خدماتی که ارائه می شود یا تجهیزاتی که دارند از جمله مهم ترین ها در این رقابت ها بوده است. اما همیشه تجهیزات در هر صنفی بیشتر به چشم می آید و تاثیر بسزایی در ارائه خدمات دارند. البته که در میزان هزینه ای که برای مراجعه کنندگان دارد هم بی تاثیر نیست.

به همین دلیل است که تجهیزات مدرن سالن زیبایی از جمله موارد مهم در این مجموعه ها است. البته که یک مدیر سالن حرفه ای می داند که بیشتر از ظاهر، کارایی و راحتی تجهیزات آرایشگاهی اهمیت دارد. اما این افراد می توانند به کمک کارشناسان فروش کرج دکور تجهیزاتی که زیبایی و جذابیت بیشتری را در عین راحتی و دوام بالا دارند انتخاب کنند.

صندلی اصلاح گلایل - صندلی آرایشگاهی کرج دکور

صندلی اصلاح گلایل – صندلی آرایشگاهی کرج دکور

صندلی اصلاح گلایل

از سری مجموعه های صندلی اصلاح گلایل نباید حداقل از یکی از آن ها گذشت. صندلی های گلایل که صندلی های اصلاح هستند از جمله زیبا ترین و حرفه ای ترین صندلی آرایشگاهی به حساب می آیند. صندلی اصلاح گلایل نیز یکی از این صندلی های اصلاح است که سالن زیبایی شما را بسیار مدرن تر از قبل می کند که بخاطر زیبایی و جذابیت آن است.

این صندلی اصلاح از جنس پارچه چرم ساخته می شود که زیبایی آن را دو چندان می کند. استفاده از فوم و فلز با کیفیت و با دوام از دیگر ویژگی های متریال این صندلی اصلاح است. این صندلی دارای پایه های چرخدار است که به راحتی می توان آن را جابجا نمود. استایل این صندلی بگونه ای است که دقیقاً نگاه مراجعین به آن به شکل یک محصول لاکچری است.

از دیگر ویژگی های این صندلی اصلاح زیرپایی آن می باشد. این زیرپایی به مراجعه کننده کمک می کند تا راحتی بیشتری بر روی این صندلی اصلاح گلایل داشته باشد. همچنین بخش پشت سری این صندلی دارای آپشن تنظیم ارتفاع بصورت دستی می باشد. به این شکل که بر اساس میزان قد مشتری می توانید این پشت سری را به بالا یا پایین هدایت کنید.

پاف انتظار اطلس - پاف آرایشگاهی کرج دکور

پاف انتظار اطلس – پاف آرایشگاهی کرج دکور

پاف انتظار اطلس

این پاف از جمله پاف هایی است که می توان از آن در گوشه و کنار سالن استفاده کرد. ابعاد کوچک و جمع و جور پاف انتظار اطلس در کنار قیمت بسیار مناسبی که دارد آن را تبدیل به یک پاف پر فروش کرده است. این پاف به دلیل شکل و طراحی مینیمالی که دارد یک پاف بسیار زیبا و جذاب شده است. قطعاً می دانید که وجود یک یا چند پاف انتظار در سالن آرایشگاهی آن را بسیار زیبا و کارامد تر می کند.

از جمله تجهیزات آرایشگاهی که می توان از آن ها به نسبت متراژی که داریم چند عدد تهیه کنیم پاف انتظار است. پاف های انتظار همانطور که از نامشان پیداست جهت به انتظار ماندن مشتریان در یک سالن استفاده می شود. حال آن که یک پاف با پشتی باشد یا بدون پشتی بستگی به طراحی دکوراسیون داخلی و البته نظر و سلیقه شخصی شما هم دارد.

اما پاف انتظار اطلس یک پاف بدون پشتی تک نفره است که در هر جایی می توانید از آن استفاده کنید. پارچه های مخمل در رنگ های متنوع و پایه های فلزی بخصوص در رنگ طلایی زیبایی این پاف انتظار را افزایش داده است. نوع شکل ظاهری پایه های این پاف آن را تبدیل به یک محصول مدرن کرده است که باید آن را در مقاله تجهیزات مدرن سالن زیبایی را بشناسید معرفی می کردیم.

البته جایگزین های زیادی می توان برای پاف انتظار اطلس در نظر گرفت. در انتخاب این پاف سعی کردیم تا پافی را معرفی کنیم که به نسبت سبک جدیدتری از طراحی را داشته باشد. در غیر اینصورت اگر مبلمان زیادی ندارید می توانید از پاف انتظار هایی که بیشتر شبیه به یک مبل هستند را انتخاب کنید.

<yoastmark class=

کانتر منشی اوپال

کانتر ها از جمله تجهیزات آرایشگاهی هستند که وجود آن ها زیبایی بسیار زیادی به سالن های آرایشگاهی می دهد. تجهیزات کانتر منشی جزء تجهیزات آرایشگاهی مهم به حساب می آید که وجود آن نقش و کاربرد زیادی را ایفا می کند. قبلاً در وبلاگ کرج دکور در رابطه با کانتر های منشی بسیار زیاد صحبت کردیم که چه نقش موثری می تواند در ورودی یک سالن زیبایی داشته باشد.

برخی تجهیزات آرایشگاهی هستند که بیشتر در نگاه اول توجه مشتریان را جلب می کند که کانتر منشی یکی از این تجهیزات است. اگر بخواهید وقت زیادی صرف انتخاب و خرید کانتر منشی برای سالن خود بگذارید ما شما را سرزنش نمی کنیم حتی تشویق هم می کنیم. زیرا زیبایی یک کانتر آرایشگاه اهمیت بسیار زیادی در جذابیت دکوراسیون داخلی سالن زیبایی شما دارد.

این کانتر از جنس چوب MDF و ورق های کامپوزیت ساخته شده است. این چوب های ام دی اف بصورت خام و رنگ شو هستند و این اجازه را به مشتریان می دهد تا در رنگ دلخواه خود آن را تهیه کنند. همچنین بخش داخلی این کانتر منشی اوپال دارای یک طبقه و دو عدد کشو است که به منشی کمک می کند تا وسائل خود را داخل و روی این طبقه نگهداری کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *