مقالات

سرشور ایستاده چیست؟

سرشور ایستاده چیست؟ - کرج دکور

سرشور ها انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها ایستاده است. اما سرشور ایستاده چیست؟ و چه کاربرد و مزایایی نسبت به سرشور آرایشگاهی دیگر دارد. تجهیزات آرایشگاهی جزء وسائل مورد نیاز و ضروری یک سالن زیبایی حساب می شوند که سرشور ها هم جزئی از آن ها هستند. البته باید اشاره داشت که از سرشور ها تنها در سالن های زیبایی و آرایشگاه زنانه استفاده نمی شود و در آرایشگاه های مردانه هم قابل استفاده است.

سالن های زیبایی در خصوص ارائه خدمات به خانم ها امروزه پیشرفت های چشمگیری داشته است. این پیشرفت ها هم در ارائه خدمات بوده است و هم در تجهیزات آرایشگاهی که استفاده می کنند. در اصل هر چه این تجهیزات بهتر باشد ارائه خدمات هم حرفه ای تر خواهد بود. در ادامه مطلب با کرج دکور همراه باشید تا به سوال سرشور ایستاده چیست؟ پاسخ دهیم.

سرشور ایستاده چیست

سرشور نشسته و ایستاده کاموس - سرشور آرایشگاهی کرج دکور

سرشور نشسته و ایستاده کاموس – سرشور آرایشگاهی کرج دکور

تجهیزات سرشور همانطور که از نامش پیداست وسیله ای جهت شستشوی سر می باشد. سرشور ها در سالن های آرایشگاهی مردانه و زنانه استفاده می شوند و پیش یا پس از انجام فرایند اصلاح یا رنگ صورت می گیرد. اما در این بین سرشور ها به چند نوع مختلف تقسیم بندی می شوند که هر یک از آن ها خصوصیات و ظاهر متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.

سرشور ایستاده نوعی از سرشور آرایشگاهی است که با توجه به نامی که دارد بصورت ایستاده می باشد. منظور از ایستاده این است که این سرشور فاقد صندلی است و به این معنا نیست که بتوان بصورت ایستاده از آن استفاده کرد. در این سرشور های ایستاده صندلی یا مبل جداگانه ای در نظر گرفته می شود و در کنار آن قرار می گیرد تا بتوان از آن استفاده نمود.

این سرشور ها را می توان از جمله سرشور های آرایشگاهی با هزینه و ابعاد بسیار کم شمرد. درست است که ممکن است همانند سرشور های دیگر کامل و بزرگتر نباشد اما بعنوان یک سرشور مزایای خاص خود را دارد. مزایایی که سرشور ایستاده دارد باعث شده است تا انتخاب با اولویت بالایی برای برخی متخصصین یا مدیران سالن زیبایی شود.

ویژگی های سرشور ایستاده چیست

سرشور ها بطور کلی ویژگی های تقریباً مشابهی دارند اما در انواع مختلف آن ها برخی از این ویژگی ها متفاوت اند. مهم ترین ویژگی که تمام سرشور های آرایشگاهی دارند استفاده بسیار راحت از این وسیله است. تمام سرشور ها دارای یک قسمت کاسه و دوش هستند که سر در آن قرار می گیرد و شستشوی آن توسط متخصص انجام می گیرد.

اما پس از آن که سرشور ایستاده چیست؟ را توضیح دادیم بهتر است به سراغ ویژگی های سرشور ایستاده برویم. سرشور مبلی و نشسته تقریباً شباهت های بسیار زیادی به یکدیگر دارند. اما سرشور ایستاده سرشوری است که متفاوت از این دو سرشور است شباهت های کمتری بصورت ظاهری با سایر سرشور ها دارد. مهم ترین تفاوت این سرشور ظاهر آن با سرشور های دیگر است.

سرشور ایستاده همانطور که در ابتدای مقاله سرشور ایستاده چیست مطرح کردیم فاقد صندلی می باشد. اما در برخی مدل ها که حتی در کرج دکور هم طراحی و تولید می شوند یک صندلی پنهان در خود دارند. این قضیه تبدیل به یک ویژگی تحت عنوان کم جا بودن آن می شود. سالن هایی که متراژ بالایی برای سرشور های نشسته و مبلی و ندارند، سرشور ایستاده گزینه بسیار مناسبی برای آن ها است. در ادامه برخی از ویژگی های سرشور ایستاده را بصورت لیست شده می بینیم.

  • دارای ابعاد کم
  • جابجایی بسیار ساده
  • وزن بسیار کمتر
  • قیمت ارزان تر
  • بعضاً دارای صندلی پنهان
سرشور نشسته و ایستاده کاموس - سرشور آرایشگاهی کرج دکور

سرشور نشسته و ایستاده کاموس – سرشور آرایشگاهی کرج دکور

چرا سرشور ایستاده بخریم؟

تقریباً می توان از مطالعه بخش ویژگی های سرشور ایستاده در مطلب سرشور ایستاده چیست؟ به پاسخ این سوال برسیم. دلایلی که باید خرید سرشور ایستاده را انتخاب کنیم ویژگی های این سرشور ها است. مهم ترین ویژگی که این سرشور ها دارند ابعاد بسیار کم آن ها است. مشکلی که اکثراً با سرشور ها وجود دارد ابعاد بسیار بزرگ آن ها است که سرشور ایستاده این مشکل را رفع کرده است.

اما چرا سرشور ایستاده بخریم؟ اگر فضای سالن ما کم است یا به هر دلیلی فضای کافی نداریم و نیاز به یک سرشور هم داریم قطعاً سرشور ایستاده گزینه مناسبی است. اگر سرشور ایستاده انتخابی شما دارای صندلی پنهان بود قطعاً نیازی به صندلی آرایشگاهی جداگانه برای آن نیست. اما در صورتی که صندلی پنهان نداشته باشد یا آن را مناسب ندانید، می توانید یک صندلی برای آن در نظر بگیرید.

این که بتوانید برای سرشور خود یک صندلی آرایشگاهی به سلیقه خود انتخاب کنید هم از دیگر دلایل خرید سرشور ایستاده است. از دلایل دیگری که می توان سرشور ایستاده را انتخاب نمود هزینه کمتر نسبت به سایر سرشور ها است. این سرشور ها بدلیل این که صندلی یا مبل بزرگی در خود ندارند متریال کمتری در ساختشان استفاده شده است و این باعث کاهش هزینه آن می شود.

خرید سرشور ایستاده از کرج دکور

کرج دکور بعنوان تولید کننده تجهیزات آرایشگاهی، خود طراح و تولید کننده سرشور ایستاده می باشد. به این معنی است که شما می توانید خرید سرشور ایستاده از کرج دکور را طبق میل خود سفارش دهید. در مطلب سرشور ایستاده چیست؟ جزئیات کاملی از یک سرشور ایستاده مطرح کردیم اما شما می توانید بصورت حضوری در نمایشگاه این مجموعه اطلاعات بیشتری از نزدیک دریافت کنید.

برای خرید سرشور ایستاده از کرج دکور هم بصورت حضوری می توانید مراجعه کنید و سرشور ایستاده را از نزدیک ببینید و تست کنید. همچنین می توانید از طریق وب سایت و اپلیکیشن کرج دکور سفارش خود را از محصولات آماده سرشور ثبت کنید. تمامی تجهیزات تولید شده توسط کرج دکور به تمام شهر های کشور قابل ارسال می باشد.

در صورتی که سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی بیشتری در مورد سرشور ایستاده چیست؟ دارید کافیست با شماره تلفن های مندرج در وب سایت تماس بگیرید. کارشناسان فروش این مجموعه شما را بصورت کامل راهنمایی خواهند کرد تا بتوانید یک سرشور آرایشگاهی ایستاده مطابق میل و سلیقه خود سفارش دهید و آن را در محل خود تحویل بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *