مقالات

نکات مهم در انتخاب میز ناخن

نکات مهم در انتخاب میز ناخن - کرج دکور

نکات مهم در انتخاب میز ناخن مواردی هستند که باید پیش از خرید میز ناخن به آن ها توجه کرد. مواردی همچون ابعاد، جنس، ویژگی ها و امکاناتی که به شما می دهد از جمله نکات مهم در انتخاب میزناخن است. میز ناخن از جمله تجهیزات آرایشگاهی است که در هر سالن زیبایی یافت می شود. علاوه بر ظاهر و زیبایی این تجهیزات باید به نکات بسیار مهم تری هم پیش از خرید دقت نمود.

میز ناخن را می توان از جمله تجهیزات آرایشگاهی مهم دانست که وجود آن در سالن های زیبایی اهمیت زیادی دارد. لاین ناخن جزء پر درآمد ترین لاین های آرایشگاهی به حساب می آید که امروزه در تمام سالن های زیبایی وجود دارد. البته که خدمات ساخت و ترمیم ناخن هم بسیار پر تقاضا است. در این صورت بسیار مهم است که مدیر سالن یا متخصصین این لاین تجهیزات کاملاً مناسب و قابل قبولی داشته باشند.

نکات مهم در انتخاب میزناخن

نکات مهم در انتخاب میز ناخن - کرج دکور

نکات مهم در انتخاب میز ناخن – کرج دکور

میزناخن جزو تجهیزات آرایشگاهی یا سالن زیبایی است که در هر سالنی آن ها را می توان یافت. امروزه تقاضای دریافت خدمات ناخن بسیار بیشتر از قبل شده است و این لاین از خدمات زیبایی به شدت مهم واقع شده است. به همین جهت است که متخصصین برای ارائه این خدمات باید از تجهیزات پیشرفته ای استفاده کنند تا رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

اما در این بین طبق روال همیشه برای خرید یک محصول یا کالا باید تحقیقاتی هم از قبل داشته باشیم. نمی خواهیم در این مقاله از این موضوع صحبت کنیم که از کجا و با چه قیمتی خرید کنیم. قصد داریم تا نکاتی را مطرح کنیم که در خرید میز ناخن بتوانیم بهترین گزینه را انتخاب کنیم. اگر این نکات مهم در انتخاب میز ناخن را بخوبی بدانیم قطعاً می توانیم یک انتخاب بسیار عالی داشته باشیم.

نکاتی که باید در خرید میز ناخن به آن ها توجه کنیم بسیار مختصر و کوتاه است. مهم این است که این نکات را به یاد داشته باشیم و در زمان خرید میز ناخن آن ها را گوشه ذهن خود نگه داریم. نکات قابل توجه در خرید میز ناخن موارد زیادی نیستند اما اهمیت بسیار بالایی دارند. توجه شما را به ادامه مطلب نکات مهم در انتخاب میز ناخن جلب می کنیم و موارد را یک به یک شرح می دهیم.

مهم ترین نکته: توجه به ابعاد میز ناخن

ابعاد هر یک از تجهیزات مهم ترین اصلی است که در ابتدایی ترین لیست ویژگی های خرید خود باید داشته باشیم. اما چرا اصرار داریم که اول از همه چیز به ابعاد دقت کنیم؟ مشخصاً بدلیل استفاده بهینه از فضای سالن زیبایی است. اگر قرار باشد بدون هیچ نظم و ترتیبی تجهیزات آرایشگاه خود را در ابعاد مختلف تهیه کنیم دیگر با یک محیط نامنظم و دکوراسیون داخلی نا مرتب روبرو خواهیم شد.

میز های ناخن می توانند ابعاد های مختلفی داشته باشد و ابعاد تعریف شده و استانداردی ندارد. دلیل آن هم این است که تجهیزات دکوراسیون داخلی بدلیل طرح و نقش های مختلف خود باعث تولید تجهیزاتی در ابعاد های مختلف می شود. نباید از یاد ببریم که فقط این میزناخن نیست که این لاین از ناخن را تشکیل می دهد. بلکه وجود حداقل دو صندلی آرایشگاهی در کنار آن هم باید ابعاد مشخصی داشته باشد.

به همین ترتیب بسته به فضایی که برای لاین ناخن خود در نظر گرفته ایم باید به ابعاد میز ناخن هم دقت کنیم. اگر سالن زیبایی ما متراژ بالایی ندارد و لاین های زیادی هم قرار است داشته باشد، پس باید ابعاد کوچکتری برای میز ناخن انتخاب کنیم. در غیر اینصورت اگر هم قرار نیست بیشتر از یک یا دو میز ناخن داشته باشیم می توانیم از میز ناخن های بزرگی که طراحی بخصوصی دارند استفاده کنیم.

متریال میز: چوب یا فلز؟

نکات مهم در انتخاب میز ناخن - کرج دکور

نکات مهم در انتخاب میز ناخن – کرج دکور

میز ناخن ها در بیشترین حالت خود به دو شکل چوبی و فلزی ساخته می شوند. میز ناخن چوبی و میز ناخن فلزی هر یک مزایا و معایب خاص خودشان را دارند که باید یکی از آن ها را انتخاب کنیم. البته باید بگوییم که بعضاً میز ناخن هایی هم هستند که از هر دو متریال چوب و میز ساخته می شوند. در این حالت هم باید دقت کنیم که بیشتر از کدام متریال در ساخت آن استفاده شده است.

طبق تجربه باید بگوییم که میز ناخن چوبی بیشترین فروش را در متریال های موجود خود دارد. به این دلیل که چوب ها همیشه در دکوراسیون داخلی جذابیت بیشتری دارند و خرید میز ناخن چوبی می تواند گزینه به مراتب مناسب تری باشد. البته که در این میان هم باید اشاره کنیم که سلیقه و انتخاب شما از همه چیز مهم تر است اما نباید از شرایط هر متریال هم غافل شد.

چوب ها زیبایی بیشتری دارند اما در عوض فلز دوام و عمر طولانی تری دارند. از نظر هزینه هم میز ناخن چوبی قیمت بالاتری نسبت به میز ناخن فلزی دارد. اگر متریال استفاده شده چوب در میز ناخن چوبی با کیفیت و عالی باشد وزن زیادی نخواهد داشت اما در غیر اینصورت جابجایی میز ناخن چوبی برایتان دردسر ساز خواهد شد. خرید میز ناخنی که بیشتر از چوب و بخشی از آن از فلز باشد هم گزینه ایده آل تری است.

امکانات: کشو ها و طبقات

میز ناخن را نباید بگونه ای تصور کرد که تنها یک سطح صاف و چهار عدد پایه متصل به آن داشته باشد. امروزه تجهیزات آرایشگاهی در زیبایی و جذابیت بین خانم ها اهمیت بالایی دارند. به همین جهت است که امکانات مختلفی مثل کشو ها و طبقات یک میز ناخن زیبا و کاربردی تر می سازد. در اولین نکات مهم در انتخاب میز ناخن اشاره کردیم که ابعاد اهمیت بالایی دارند. در اینجا متذکر می شویم که یک میز ناخن با چند کشو و طبقه قطعاً ابعاد بزرگتری خواهد داشت.

میز ناخن هایی که کشو و طبقه در خود دارند به متخصص کمک زیادی می کنند. از این نظر که می تواند وسایل کار خود را در درون کشو ها قرا دهد و از طرف دیگر هم وسایلی که بیشتر استفاده می شوند و نمایشی هستند را در طبقات بگذارد. اگر شما خیلی بدنبال طراحی های مینیمال یا ساده نیستید برای خرید میز ناخن آرایشگاهی پیشنهاد ما میزی است که این امکانات را داشته باشد.

وجود کشو ها و طبقات در میز ناخن در زیبایی آن هم تاثیر بسزایی دارد. از آن جایی که تجهیزات آرایشگاه زنانه باید زیبایی و جذابیت بالایی هم داشته باشند دیگر چه گزینه ای بهتر از یک میز ناخنی که کشو و طبقات هم داشته باشد. در کرج دکور میز ناخن آتوسا جزء محبوب ترین میز های ناخن است که تمام این امکانات را به استاندارد ترین حالت ممکن در خود دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *