مقالات

ویژگی های تخت تتو

ویژگی های تخت تتو - کرج دکور

از ویژگی های تخت تتو باید به موارد زیادی اشاره داشت که ارائه خدمات در این زمینه را حرفه ای تر می کند. تجهیزات تخت تاتو از جمله تخت های زیبایی به حساب می آید که استفاده از آن برای متخصصین تتو اهمیت بسیار زیادی دارد. باید بدانید که تخت های زیبایی هر یک ویژگی ها و ظاهر متفاوتی دارند اما تخت تتو یک تخت زیبایی است که امکانات و ظاهر آن کمی متفاوت تر است.

تجهیزات تخت ها در مراکز مختلف استفاده و کاربرد های بسیار زیادی نسبت به سایر تجهیزات دارند. از تخت برای مراجعه کنندگان استفاده می شود تا برای انجام و ارائه برخی خدمات به آن ها در محیط قرار می گیرد. حال آن که در چه محیطی و چه نوع خدماتی قرار است ارائه شود مسئله مهمی است. باید در حین خرید تخت به آن دقت زیادی شود.

تخت تتو چیست؟

ویژگی های تخت تتو - کرج دکور

ویژگی های تخت تتو – کرج دکور

برای آن که بدانیم تخت تتو چیست ابتدا باید با تتو آشنایی بیشتری پیدا کنیم. تتو یا تاتو که واژه انگلیسی آن Tattoo است همان خالکوبی می باشد. خالکوبی به کمک یک سری تجهیزات توسط یک متخصص طرح و نقشی را روی بدن به جای می گذارد. تتو ها به دو شکل دائمی و موقت هستند که بسته به نیاز و درخواست مراجعه کننده انجام می شود.

برای آن که یک متخصص بتواند این خدمات را به مشتریان خود ارائه بدهد باید تجهیزات تتو را تهیه و آماده کند. از مهم ترین این تجهیزات تخت تتو می باشد. این نوع تخت از نوع تخت زیبایی است که برای راحتی بیشتر در طراحی و تولید آن تغییراتی وارد شده است. در تخت های تتو باید امکانات و شرایطی محیا باشد تا متخصص بتواند براحتی به قسمت های مختلف بدن مراجعه کننده دسترسی داشته باشد.

دلیلی که باید تخت تتو را از سایر تخت های زیبایی جدا کرد میزان راحتی و امکانات آن است. در این بین اگر تختی باشد که تمام امکانات یک تخت تتو را داشته باشد از آن تخت ها هم می توان بعنوان یک تخت زیبایی استفاده نمود. ما در غیر اینصورت بهتر این است که برای خدمات تاتو از تخت تتو استفاده کرد که در ادامه مقاله ویژگی های تخت تتو به خصوصیات آن اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های تخت تتو

تخت تتو ویژگی ها و خصوصیات منحصر بفرد خود را دارد که باعث می شود از سایر تخت ها کمی فاصله بگیرد. این ویژگی های تخت تتو آن را برای ارائه خدمات تتو مناسب می کند و باعث می شود تا یک متخصص در این زمینه بتواند خدمات حرفه ای ارائه بدهد. دقیقاً هدف از طراحی و تولید تخت تتو هم ارائه خدمات حرفه ای در این زمینه می باشد.

از ویژگی های تخت تتو در اولین نکته باید به میزان راحتی آن اشاره کنیم. قبلاً در مقاله های مختلف که در مورد تخت آرایشگاهی داشته ایم گفته ایم که چقدر میزان راحتی در آن ها مهم است. این میزان راحتی در تخت تتو بسیار بیشتر از سایر تخت ها و خدمات مهم است. زیرا مراجعه کننده برای طرح های مختلف تتو که بسیار زمان بر هستند بیشتر روی تخت است.

دومین ویژگی تخت تتو که اهمیت زیادی دارد امکانات آن می باشد. دلیل این که تخت تتو باید امکانات مختلفی داشته باشد این است که متخصص بتواند تمرکز بیشتری روی کار خود داشته باشد. بطور مثال از امکاناتی که بتواند زوایای مختلف تخت تتو را تغییر دهد می توان اشاره کرد. همچنین امکانات دیگری مثل داشتن آرم رست و موارد مشابه دیگر هم بر روی ارائه این خدمات تاثیر بسزایی دارد.

کیفیت و راحتی تخت تتو

ویژگی های تخت تتو - کرج دکور

ویژگی های تخت تتو – کرج دکور

همانطور که اشاره کردیم میزان راحتی یک تخت تتو اهمیت فراوانی دارد. تتو از آن دسته از خدماتی است که بعضاً برخی طرح ها زمان بسیار زیادی مطلبد تا اجرا شود. در این صورت حتماً تخت باید راحتی بسیار زیادی داشته باشد تا مراجعه کننده اذیت نشود. در صورتی که مراجعه کننده راحتی کافی روی تخت نداشته باشد زیاد تکان می خورد و کار تتو کار را دشوار می کند.

اما نکته مهمی که وجود دارد این است که چه مواردی باعث می شود تا یک تخت تتو میزان راحتی کافی داشته باشد. در میزان راحتی قطعاً کیفیت کار تاثیر زیادی دارد و باعث می شود این متریال تاثیر مستقیم روی این موضوع بگذارد. قطعاً اگر پارچه تخت تتو کیفیت بسیار بالایی داشته باشد راحتی فراوانی هم ایجاد می کند. در ادامه ویژگی های تخت تتو برخی مواردی که راحتی تخت تتو را افزایش می دهند به شرح زیر است:

  • تخت تتو ارگونومی مناسبی داشته باشد.
  • کیفیت ساخت و متریال بالا باشد.
  • امکانات رفاهی بیشتری داشته باشد.
  • امکان تغییر زوایا را در بخش های مختلف داشته باشد.

تغییر زاویه قسمت های مختلف تخت تاتو

یکی دیگر از ویژگی های تخت تتو تغییر زاویه قسمت های مختلف تخت تاتو است. کرج دکور جزء تولید کننده های تخت سه تکه است که امکان تغییر زوایا در آن ها وجود دارد. تخت هایی که بصورت چند تکه هستند این امکانات را در خود دارد. به نوعی دیگر باید گفت هدف از چند تکه کردن تخت این است که هر تکه بصورت مجزا بتواند تغییر زاویه داشته باشد.

حال سوال اینجاست که چرا به این میزان زیاد تغییر زاویه برای تخت تتو مهم می باشد. باید بگوییم که دلیل این امر همان میزان راحتی مراجعه کننده و متخصص است. تصور کنید بتوانید یک تخت تتو را به شکل یک صندلی هم در بیاورید. این شرایط باعث می شود تا مانور بیشتری برای انجام کار تتو داشته باشید. در نهایت هم به تمرکز شما در حین کار کمک زیادی می کند.

در تخت های تتو تغییر زاویه قسمت های مختلف به چند بخش تشکیل می شود. بخش اولیه آن قسمت بالایی است که به شکل یک تکیه گاه خواهد بود. قسمت دیگر بخش زیرین است که نیازی به تغییر زاویه ندارد و نشیمنگاه آن است. قسمت دیگر بخش پایینی تخت است که می تواند به شکل یک زیرپایی همانند یک صندلی آرایشگاهی در بیاید.

ویژگی های تخت تتو - کرج دکور

ویژگی های تخت تتو – کرج دکور

امکانات رفاهی تخت تتو

تخت تتو نیاز دارد تا برخی امکانات مختلف در خود داشته باشد. این امکانات هم به مراجعه کننده کمک می کند تا راحت تر باشد و هم به متخصص کمک می کند تا حرفه خود را بهتر انجام دهد. این امکانات قطعاً به زیبایی تخت هم می افزاید و نباید از این موضوع هم غافل شویم. زیبایی تخت تتو در حالت عادی به اندازه کافی هست اما با امکانات بیشتر زیباتر هم می شود.

یکی از امکاناتی که روی تخت های آرایشگاهی قرار دارد همان تغییر زوایا است که پیشتر در مقاله ویژگی های تخت تاتو به آن اشاره کردیم. برخی برای تخت های عادی خود آرم رست تهیه می کنند و سعی می کنند تخت خود را به یک تخت تتو تبدیل کنند. برخی تخت های تتو هم این امکان را ندارند و متخصص نیاز دارد تا یک آرم رست جداگانه تهیه کند. در مقاله های دیگر کرج دکور در نکات مهم در خرید تخت تتو به این موارد هم اشاره کرده ایم.

در یک تخت تتو حرفه ای در دو طرف خود آرم رست هایی دارد تا نیاز نباشد هزینه ای جداگانه انجام شود. البته بخش فوت رست هم در برخی از این تخت ها وجود دارد تا انجام تتو روی پا ها هم بسیار راحت تر انجام شود. امکانی هم که می تواند در تخت های فوق حرفه ای تتو باشد برقی بودن آن ها است که به راحتی می توان بخش های مختلف آن را کنترل کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *